איך לסדר את המייל

איך לסדר ולארגן את תיבת המייל

 ארגון וסידור המיילים
יצירת תיקיות במייל (Gmail)

 המיילים מהווים מוקד "רעש" שצריך וחובה לסדר ולנקות
כשיש לנו אי סדר ועומס אנחנו עלולים לפספס מיילים חשובים, תשלום חשבונות, פניות של לקוחות
חשבוניות שניתן להזכות עליהם ועוד

לסדר הזה אני קוראת "סדר פסח" עושים סדר גדול ואחכ מתחזקים, צריך להקפיד עליו כל יום,
זה בהחלט משהו לתרגל ולהטמיע כמו כל שינוי שאנחנו רוצים לעשות.

8072 מיילים באינבוקס
795 שלא נפתחו מתוכם 794 שגם לא יפתחו לעולם
האם אתם כאלו שמיד עונים? או דוחים הכל לאח"כ?
החדשות הטובות יש מה לעשות, החדשות הרעות שאם לא תתמידו זה יחזור למצב הראשוני.
כדי לעשות סדר לכל אלפי המיילים ידרוש ממכם אולי שבוע עבודה, במקרה הטוב.

יש 2 שיטות להתחיל לעשות סדר:


1. תתחילו במיילים שהתקבלו בשבוע האחרון \ חודש אחרון, בשלב הבא קבעו שיטת עבודה שנכונה לכם, תיוק מיילים לפי נושאים ע"י כלל אוטומטי או ידנית.

2. אפשרות נוספת להעביר הכל לארכיון או לפתוח תיקית מיילים עד התאריך של היום להעביר את כל המיילים לתיקיה היעודית ולהתחיל מ 0, אל דאגה המיילים לא הולכים לאיבוד וכך תוכלו להתחיל עם אינבוקס נקי ולהתנהל לפי הכללים שקבעתם. לדוגמא: תיקית חשבוניות, תיקיות עם שמות לקוחות, תיקיות לפי נושאים או פעולות, תקבעו את שמות התיקיות לפי צורת העבודה  הנוחה לכם.  שימו לב מיילים שיווקים, ניזלטרים – במידה ובמייל שלכם יש מיילים שיווקים שלא פתחתם ואתם לא מתכוונים לפתוח בתקופה הקרובה עשו  unsubscribe או העבירו לתיקיה מתאימה ידנית או  קבעו כלל אוטומטי, לא לשכוח לקיים כלל אוטומטי כל פעם שנרשמים למנוי חדש.


חשוב, חשוב, חשוב להקפיד ולשמר כך שבתיבת הדואר הנכנס לא יהיו יותר מ 15 מיילים (למי שרוצה ממש להיות יעיל – אינבוקס זירו), לתיבת המייל יש נטייה להתמלא דיי  מהר וכדי לשמר את המצב הקיים, כדאי ורצוי לדאוג לסדר ולניקיון מידיי יום.
היכנסו כל יום לתיקיות השונות בכדי לבדוק את המיילים  כמו כן קיימת תיקיית מובנת בשם כל הדואר כך תוכלו לעבור ולרפרף על כל המיילים שהגיעו.

מצורף תהליך יצירת  תוויות/ תיקיות למייל שלב אחרי שלב:

1

2

3

4

5

6

7

8

מקום נוסף בו ניתן להגדיר תווית מראש

בהצלחה
מוצאים את עצמכם חולמים על מייל מסודר?
מתקשים להתמודד עם הררי המיילים שלכם?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבורכם!

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז