ניהול זמן נכון בפגישות

פגישות נקבעות למטרות שונות כגון: הכרות, שיתופי פעולה עסקיים, שירות לקוחות, שימור, שיווק ועוד.. חשוב להקפיד לנהל זמן נכון גם בכדי לכבד את האדם איתו נפגשים וליצור את הרושם המתאים וגם על מנת לשמר את לוח הזמנים כפי שתוכנן וזאת כדי שנוכל גם להיות פרודוקטיבים וכדי שיהיה לנו זמן גם "לנשום".

לשירותכם מספר המלצות להתייעלות בתכנון וניהול זמן פגישות:

הקפידו על סדר יום קבוע – נצלו את שעות הבוקר לעבודה ושעות אחה"צ לפגישות
כך תוכלו לחסוך זמן בפקקים.
כדאי ומומלץ לבצע משימות הדורשות ריכוז בבוקר בשעות הבוקר הספק העבודה שלנו גבוה פי 2 משעות הצהריים.
העזרו באפליקציות כדוגמת Calendly לתיאום מועדי וזמני פגישות.
 בררו מהי מטרת הפגישה – בדקו האם ניתן לקיים את הפגישה טלפונית או בזום.
שילחו זימון מפורט הכולל – מטרת הפגישה, משך זמן הפגישה ומיקום.
וודאו כי הפגישה מתקיימת כמתוכנן – יום לפניי שלחו הודעה בווטסאפ או במייל לאישורר הפגישה.
תכננו את הפגישה מראש – קראו חומר רלוונטי, הגדירו מהם יעדי ומטרות הפגישה, התחילו וסיימו בזמן.
במידה ויצרו אתכם קשר לקביעת הפגישה – קבעו אתם את מועד הפגישה המועדף עליכם (כמובן בהתחשבות בזמינות ודחיפות) והמיקום החביב עליכם.
בפגישות מחוץ למשרד – הגדירו את זמן הנסיעה ביומן (הדיגיטלי) כך תחסכו  איחורים ודחיות, בדקו כיצד מגיעים למקום הפגישה, מה יותר נוח ונגיש רכבת? רכב? וכמה זמן נדרש להגעה ( תוסיפו 15 דקות אקסטרה לבלת"ם).
 בדקו את אופציות החניה באזור – במקרים רבים אין חנייה זמינה בסמוך למקום הפגישה ותאלצו לחפש אחר פתרון במקום, ועל כן יש לקחת בחשבון את הזמן גם למציאת חנייה.     
 אם יש מספר פגישות באותו היום, סדרו את זמני הפגישות עם "מרווחי נשימה".
חובה להגיע בזמן, רגועים ומחויכים.
בסוף כל יום – סכמו את הפגישות וקבעו מטלות ויעדים לפעולה.

  שמרו על מצב רוח טוב אכלו בריא והקפידו על פעילות ספורטיבית
 אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני

הגעה בזמן ונינוחים מקרינה בפניי הלקוח כי אנו אנשי עסקים רצינים ואפשר לסמוך עלינו, במידה ובאופן חריג אתם עלולים לאחר הודיעו או שלחו הודעה כמה שיותר מהר.

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,
צוות ADMINZ

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז