נתחיל בשורה התחתונה תבניות (טמפלטים) להצעות מחיר הן דרך מצוינת לחסוך זמן
אין ספק שזה מאיץ את תהליך יצירת טופס הצעת המחיר וזה גם עוזר לנו להיות עקבים.
כתיבת הצעות מחיר היא חלק בלתי נפרד מכל עסק, בין אם אתם פרילנסרים, עצמאים או מנהלי עסק. טופס הצעת מחיר שכתוב נכון יכול בהחלט לקדם את ההחלטה האם לקבל את הצעתכם, זה עושה סדר ללקוח, מונע אי הבנות הדדיות וממתג אתכם כמקצועיים ורציניים.
צ'ק ליסט לבנייה נכונה של תבנית לטופס הצעת מחיר
- להשתדל שהצעת המחיר תהיה על גביי עמוד אחד
- הצעת המחיר תהיה על דף ממותג – לוגו בראש הדף (הדר), ובתחתית הדף (פוטר) פרטי הקשר (מייל , טלפון, אתר)
- בצד ימין ציינו שם הלקוח, תפקיד, ארגון אופציונלי להוספה מייל וטלפון
- לציין את נושא הצעת מחיר ובהחלט לא לרשום רק הצעת מחיר לדוגמא: הצעת מחיר עבור קידום ממומן ברשתות החברתיות, אפשר גם לכתוב באופן הבא: בהמשך לשיחתנו (הנעימה, הלבבית או כל מה שתבחרו) מצ"ב הצעת מחיר עבור שירותי משרד
- מי אנחנו – פתיחה קצרה עליכם ועל העסק שלכם, מהות השירות שאתם נותנים ומה התועלות שהלקוח יקבל במידה ויסגור איתכם (1-2 פסקאות)
- פירוט השירות בדר"כ זה החלק שאותו משנים ומתאימים לצרכי הלקוח
- אם יש לכם מספר שירותים או מוצרים הכינו לכל אחד מהם טמלפט יעודי
- מחיר ותנאי תשלום
- מומלץ להוסיף תאריך תפוגה של הצעת מחיר
- תחתמו במשפט מקדם עם שמכם לדוגמא: נשמח להיות חלק מההצלחה שלכם, נשמח לעמוד לשירותכם וכד'
- הוסיפו בתחתית המסמך אופציה לחתימה על ההסכם הכוללת את שם החותם והתפקיד
- שימו לב שכל ההצעה כתובה באותו הפונט
- בשליחת טופס הצעת המחיר המירו לקובץ PDF
- לפניי הלחיצה שלח, בדקו שוב שהכל תקין ונכון
- הצעת מחיר היא מסמך משפטי כדאי ורצוי להתייעץ עם עו"ד – לעיתים זו השקעה כספית אבל היא כדאית ותשמש אתכם לאורך זמן
זכרו!
טופס הצעת המחיר מייצג וממתג את העסק שלכם
ומהווה גם כלי שיווקי ולכן כל פרט בו חשוב, לא רק המחיר.
נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך, צוות ADMINZ