ניהול נכון של זמן – 5 הטעויות הנפוצות

הגישה שלנו אומרת כי לא קיים ניהול זמן אלא ניהול עצמי, אמנם ראינו בסופרמן שהוא עצר את הזמן, אבל את זה אפשר לעשות רק בסרטים…

ישנן 5 טעויות נפוצות שדרכן מנסים לחסוך זמן כדי להספיק יותר.


בחנו את עצמכם – כמה טעויות מוכרות לכם והאם אתם נוהגים לפעול לפיהן?
אל דאגה, ניתן לכם אפשרויות לשנות כמה דברים קטנים שיחסכו לכם הרבה, ולא רק זמן.

הטעות הראשונה

לישון פחות – מועדון החמש בבוקר הפך להיות מאוד מוכר ויש מועדונים מוכרים פחות
אשר מטרתם היא "להשיג" יותר שעות ערנות.
חשוב להבין – אנחנו אנשים שונים ומגיבים שונה למספר שעות שינה מועטות או קימה בשעה מוקדמת
ולכן צריך לבדוק אם זה נכון לכם. הדגש צריך להיות על פרודוקטיביות יותר מאשר על מספר השעות שאתם ערים. אם השינה טובה ומותאמת לכם, התפוקה תהיה גבוהה בעשרות אחוזים כמו גם האנרגיה להתמודד עם נושאים שונים שצצים במהלך היום.
המסר פה: תשנו יותר, תטעו פחות

הטעות השנייה

תפעול מספר משימות במקביל – כשיש לחץ ועומס של עבודה, יש נטייה לעשות כמה משימות באותו הזמן, כדי להספיק כמה שיותר במטרה לספק את רצון הלקוח ולעמוד בהבטחות שנתנו. מבדיקה שלנו, ראינו כי צורת העבודה הזו עושה את ההפך מהיעד שלה ולוקחת יותר זמן, מאשר לעשות כל משימה בנפרד ובנוסף לכך, דברים מתפספסים.
מסר #1: תתמקדו כל פעם בדבר אחד ותהנו מהתוצאות
מסר #2: אם אתם לא מצליחים להתגבר על העבודה, קחו עזרה

הטעות השלישית

לתכנן כל יום מחדש – בניית לוח זמנים יכול להיות מעייף ולכן פעמים רבות
אנחנו נמנעים מכך ומתחילים כל יום בבניית תכנית העבודה עם משימות, מחשבות ורעיונות חדשים.
לתכנן זו משימה בפני עצמה, ולעתים משתרעת על מספר שעות. אם עושים זאת כל יום
מאבדים שעות עבודה יקרות.
המסר פה – צרו תכנית עבודה אחת לחודש, התאימו ושפרו אותה בתחילת השבוע

הטעות הרביעית

לסמוך על הזיכרון – העומס על המוח לא מגיע רק מהמשימות של העבודה, יש את תפעול הבית, הרשתות החברתיות, המשפחה המורחבת ועוד.
גם אם התרגלנו לפני עשור שאפשר לזכור כמעט הכל, עכשיו זה בלתי אפשרי כמויות המידע שמגיעות
אלינו הן אדירות וזה כמובן גורם לכך שדברים מסוימים לא יבוצעו בזמן או בכלל
המסר – צרו רשימות, הכניסו משימות ליומן לפי סדר המחויבויות ובחנו אם יש צורך בעזרה.
ועוד דבר קטן ולא פחות חשוב – אין יותר כיף מלמחוק משימה מהרשימה!

הטעות החמישית

יעזרו לי – הסבתא עם הנכדים, העובדת עם הטפסים, השכנה עם הכביסה ועוד… אבל כשמגיעה "שעת השין", כל אחד עסוק ולא יכול להתפנות, אנחנו נשארנו עם כל המשימות כשבדרך כלל גם מתווספות עוד על הדרך.
מה המסר? ניהול נכון של זמן נסמך רק עליכם, כל השאר זה בונוס

מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להשיג ניהול נכון של זמן?

לנהל את עצמנו, להחליט מראש איך יראה היום שלנו ולתכנן את לוח העבודה והפעילות האישית כך, שאם יש בעיות לא צפויות או תוספת של עבודה, נוכל להתמודד עם זה.

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז