איך להתמודד עם חוסר יצירתיות?

יצירתיות היא לא בהכרח רק כישרון, זו מיומנות, ואם זו מיומנות, אז זה משהו שכל אחד יכול ללמוד ואם זה כך יצירתיות ניתן לטפח ולחדד עם הזמן. תהליך היצירתיות מתחיל בהשראה, שמגיעה מהעולם שסביבנו.

מתי אנחנו הכי יצירתיים?

אין תשובה חד משמעית, התשובה לשאלה זו תלויה באדם. חשיבה יצירתית מתרחשת לעתים קרובות בכל מקום ובכל זמן. עבור אדם אחד, זה עשוי לקרות בעת קריאת פוסט, עבור אדם אחר זה עשוי לקרות בעת קריאת ספר, אותו דבר לגבי שיחה עם עמית, פגישה עם לקוח, לפני השינה, בזמן מקלחת, נסיעה וכו'

כדי שהמוח שלנו יהיה יצירתי, אנחנו צריכים לפנות לו מקום, משמעות הדבר היא יצירת זמן
ומרחב הרחק מהסחות דעת, למרות שזה עשוי להיראות כמו אתגר, ישנן אסטרטגיות שונות שיכולות לעזור לנו לעשות זאת.

קחו הפסקות בין משימות – הפסקות יזומות ומתוכננות יכולת לסייע לנו ברענון המחשבה, הזמן היצירתי ביותר הוא כשהמוח אינו "סובל" מהסחות דעת וגירויים מיותרים, מחקרים הראו שלקיחת הפסקות לאחר השלמת משימה נתונה תאפשר למוח להיטען מחדש ולתת למוח שלך הזדמנות להעלות רעיון פורץ דרך, הפסקות גם עוזרות לשפר את הפרודוקטיביות, היצירתיות והמוטיבציה.

עשו סיעור מוחות באופן קבוע או נקודתי – סיעור מוחות היא דרך מצוינת ליצור רעיונות מקוריים, בין אם עושים זאת לבד או בעזרת צוות, מפגש סיעור מוחות טוב יכול להיות פרודוקטיבי להפליא.

מצאו מהו הזמן והמקום היצירתי ביותר שלכם במשך היום – בבוקר, בערב, בבית קפה ,חו"ל, טיול, מקלחת, האם אתם צריכים שקט מוחלט או מוסיקת רקע…

"נקו שולחן" – קבעו זמן שאתם מסיימים את מטלות העבודה, חלוקת הזמן בין תחומי החיים לא רק שלא פוגעת בעבודה, אלא שאם היא נעשית בצורה נכונה, היא משפרת את המצב הנפשי ותורמת לריכוז גבוה יותר ויצירתיות.

האצילו סמכויות – הפחתת עומס ויצירת זמן למשפחה, חברים ותחביבים לא רק שלא פוגעת
בעבודה, אלא שאם היא נעשית בצורה נכונה, היא משפרת את המצב הנפשי, תורמת לריכוז גבוה, לפרודוקטיביות ויותר יצירתיות.

להיות חדשניים ויצירתיים פירושו שנוכל
לקחת את העסק שלנו למקומות חדשים,
להציע שירותים נוספים

ולהישאר רלוונטיים בשוק המשתנה ללא הרף.

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז