10 הדברים שצריך לדעת על שירותי מזכירות במיקור חוץ

במהלך השנים נתקלנו בהמון שאלות של מה זה בעצם – אדמיניסטרציה במיקור חוץ
במאמר הזה תוכלו ללמוד קצת על התחום ומה כדאי לדעת.

  1. אדמיניסטרציה במיקור חוץ – זהו תחום יחסית חדש ונוצר בעקבות הצורך של בעלי עסקים להוציא את האדמיניסטרציה מהתפעול מחד ולא להעסיק באופן קבוע ומחייב מזכירה מאידך. הפתרון שיש מי שמטפל בכל מה שצריך בעסק אבל בלי המחויבות של עובד מעביד היא יתרון עצום וזה מאוד נוח לכל הצדדים לעבוד באופן הזה.

  2. מחויבות ללא מחויבות המטרה של עסק שנותן שירות (במקרה שלנו, אדמינז שירותי משרד), היא לשמר את הלקוחות לאורך זמן וההצלחה של כל לקוח הופכת להיות ההישג של השירות.

  3. מה זה כולל – כל עסק הוא שונה עם סדר יום אחר ומטרות שונות ולכן חשוב לעשות רשימה של כל הדברים שלוקחים לכם המון המון זמן או אלו שאתם אפילו לא מגיעים אליהם (גבייה למשל…), אבל עדיין חובה לעשות אותם בעסק.
    כל מטלה כזו שתוציאו למיקור חוץ תפנה זמן חשוב לקידום שלכם.

  4. תקשורת – הצלחה בשימוש בשירות כזה בעסק, מחייב תקשורת קבועה ומתן פידבקים כדי שכל אחד מהצדדים יבין מה עובד וגם מה לא.

  5. יעדים ניהול יעיל של העסק תורם לקידומו. כדי לבחון את הפעולות של השיווק והתפעול חשוב להציב יעדים ולבחון את מידת השיפור ולתקן מה שצריך.
    בירידת עומס, קל יותר לנהל את העסק ולשלוט עליו.

  6. זמן – עתידות: יתפנה לכם זמן! לפעמים זה אפילו קצת מערער ובהתחלה תהיה הרגשה שאתם עובדים פחות מדי. חשוב לפנות זמן גם לפנאי, למשפחה ולשיווק, תכננו מה תעשו איתו. לשבת לשתות קפה ברוגע, זה בהחלט לגיטימי ואפילו רצוי לאורך הנשימה וההתמודדות עם כל שאר הדברים שיש בעסק לאורך זמן.

  7. חדשנות וטכנולוגיה – הרבה עסקים דוחים שינויים וקידמה בגלל עומס קבוע, זאת הזדמנות נפלאה לעבור למערכת CRM, חשבונית דיגיטלית ועוד, לחסוך זמן וכסף.

  8. חושבים בשבילך – אחרי היכרות ראשונית עם העסק, יש מי שרואה עבורכם דברים שאי אפשר לראות לבד (מכירים את הגמל שלא רואה את הדבשת?), יש לכך יתרון עצום לזוג עיניים נוספות.

  9. סיעור מוחות – עסק של אדם אחד דורש בדיוק כמו חברה גדולה – חשיבה, פיתוח עסקי ועוד. כשיש עם מי לחשוב, הרעיונות עולים ויש גם מי שדואג לביצוע.

  10. זה לא הרבה כסף? – רוב העסקים העסוקים דוחים את הגבייה, לא עונים לשיחות מכירה בזמן, לא עושים מעקב אחרי הצעות מחיר ועוד.כל אחד מהדברים האלו מתורגמים להרבה כסף "שנזרק לפח", לכן העלות תועלת והחזר ההשקעה גבוה מההוצאה.

אם עדיין יש לכם שאלות לגבי השירות, אנחנו כאן בשבילכם.



יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז