10 הדיברות לבחירת ספקי שיווק דיגיטל

מאת נעמי כרמי, מנכ"לית מוח כוורת – שירות התאמת ספקי דיגיטל מעולים לחברות ועסקים

אנחנו מוצפים הצעות לכלי שיווק דיגיטל, אנשי שיווק וסדנאות. אבל איך בוחרים? איך יודעים איזה איש שיווק ידע לתת ערך אמיתי לעסק שלי – ומי הכי טוב/ה בלשווק את… עצמם?

הנה 10 כללי אצבע ברורים שיעזרו לכם לבחור נכון, מאת מנהלת מוח כוורת – שירות התאמת ספקי דיגיטל לעסקים. כלומר, אחת שיודעת… לבחור אותם.
ואפשר גם לקבוע שיחת ייעוץ קצרה, חינם, כאן:  https://bit.ly/3BjSbOS.

ממה חשוב להיזהר?

  1. זהירות, גורו! מכירים את אלו שפיצחו את השיטה, אילפו את כל האלגוריתמים של פייסבוק וגוגל, ועכשיו מוכנים ללמד אתכם את הסודות בכמה אלפי שקלים? אז זהו, שאם מישהו באמת היה מפצח את השיטה – הוא היה סוחר עשיר, לא מנסה לשכנע אתכם להגיע לקנות קורס.
  2. מי הזיז את הגבינה שלי? אם יש לכם צורך ברור, ומנסים לשכנע אתכם חזק מדי לזוז ממנו – יכול להיות שפשוט לא יודעים או לא רוצים לספק אותו. כן, כמובן שתמיד כדאי להקשיב לעיצה טובה. אבל יש הרבה הבדל בין לייעץ לבין להפעיל מכבש לחצים.
  3. לא לכיבוש הלחצים! ואם כבר במכבשים עסקינן – כשמפעילים עליכם לחץ עצום ומיידי לחתום עכשיו, הרגע, לא לעצור לחשוב… כנראה שיש סיבה שלא רוצים שתעצרו לחשוב. ותחשבו על זה.
  4. החיים קצרים מדי לדברים זולים מדי: לא הייתם קונים מכונית ברבע מחיר, נכון? זה היה נראה לכם חשוד. אז למה בשיווק דיגיטל כן? תמיד יש סיבה. והרבה פעמים היא שכפול תכנים בצורה לא הוגנת, או סתם "מקצוען" שרק התחיל עכשיו.
  5. כמה כמה? זול עלול לעלות לכם ביוקר – אבל גם יקר זה לא טוב. תמיד כדאי לחפש את המחירונים המתאימים לצרכים שלכם. וכן, יש אצלנו כאלה:  https://bit.ly/3zAmGif

אז מה כן לעשות?

  1. מה התקציב שלך? כולנו אוהבים לשאול "כמה זה עולה" – אבל רקע לפני, הרבה יותר חכם לקבוע כמה אתם העסק בכלל יכול להוציא עד שייכנס כסף ממאמצי השיווק. ואז הרבה יותר קל להחליט אם מתאים או לא.
  2. חלומות מתחילים בציפיות: אחד הדברים שהכי חשוב לשאול את משווקי הדיגיטל הוא למה אפשר לצפות בכל שלב של התכנית. נכון, אף אחד לא מבטיח תוצאות (ומי שכן – חשוד), אבל בהחלט אפשר לתאם ציפיות. איזה טווח תוצאות ייחשב להצלחה בחודש הראשון? ובשלישי? איזה תוצאה תעלה דגל אדום ותגרום לנו לעצור ולבחון אולי משהו השתבש?
  3. אין חכם כבעל ניסיון: הדרך הטובה ביותר לדעת אם נכון לנו לעבוד עם מישהו – היא להתחיל בפרוייקט ניסוי קטן, ורק אחריו להעביר לה או לו את המפתחות של השיווק
  4. כימיה זה ביולוגי: כבר מהפגישה הראשונה, הבטן שלנו יודעת עם מי יש לנו כימיה – ועם מי לא. תקשיבו לה. כל חוסר כימיה רק יחריף לאורך הזמן, לא ישתפר
  5. והכי חשוב – טוב זה לא מספיק! וגם לא מצוין. אשת או איש שיווק דיגיטל חייבים להתאים בכל הרמות – מהמומחיות שלהם בכלים ובפלטפורמות שאתם צריכים, התקציבים, הידע, הניסיון ואפילו התחביבים שלהם משחקים תפקיד. ואחרי שנתיים בהתאמת ספקי דיגיטל, הסטטיסטיקה לצידי: רק המתאימים ביותר שורדים, ונותנים את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן.

בהצלחה! לשאלות וייעוץ: [email protected]

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז