אודות

"כשאתה עובד לא נשאר לך זמן לעשות כסף" אורן נתן

ADMINZ (אדמינז) שירותי משרד במיקור חוץ הוקמה בשנת  2013
במטרה לתת מענה לבעלי עסקים וחברות מצליחים ועסוקים אשר אין בידם הזמן לעמוד בכל המשימות
בזכות עומס העבודה שנוצר עם התפתחות העסק.

אדמינז מספקת מגוון נרחב של שירותים משרדיים ופתרונות טכנולוגיים
כדי לייעל את אופן העבודה הקיים ותפעול המטלות האדמיניסטרטיביות השונות
לרווחת הלקוחות והתקדמות העסק לשלב הבא.
הגמישות, מגוון השירותים שלנו והמיומנות של הצוות מאפשרת
לכל בעל עסק להתמקד ביעדים הרצויים לו על ידי ליווי מותאם אישית.

ADMINZ הוקמה ומנוהלת על ידי אריאן רפאלי, בעלת ניסיון של שנים רבות בניהול פרויקטים מקטנים עד גדולים ובתחומים שונים, ניהול משאבי אנוש וניהול שיווקי אונליין ואופליין (מסורתי וטכנולוגי).
בזכות עבודתה של אריאן עם עסקים וחברות רבות ומגוונות, ראייתה העסקית מאפשרת ללקוחות ליהנות ולקבל ערך מוסף מהניסיון הנרחב, המקצועיות והידע בתחומי הניהול המשרדי, התפעול והאדמיניסטרציה שנצברו לאורך השנים.
הייחודיות של ADMINZ באה מהראייה כי התקדמות עסקית חייבת להיות מסונכרנת עם החידושים והקידמה הטכנולוגית הקיימת. אנחנו דואגים להתעדכן על בסיס קבוע בכל הנדרש לעסק במתן פתרונות ישימים ופשוטים לתפעול לאחר בדיקה מקדימה של הצוות.

אריאן רפאלי | Arian Refaeli

החזון של ADMINZ 
להיות החברה לשירותי משרד ומזכירות במיקור חוץ 
המובילה בארץ בפן העסקי והטכנולוגי,
 המטרה שלנו היא לתת את המענה היעיל והנכון ביותר  
לכל לקוח עם הכוונה להתפתחות והתקדמות בהתאם ליעדי העסק.

נשמח לעמוד לשירותכם ולהיות חלק מהצלחת העסק שלכם.

אריאן 
וצוות ADMINZ

 
גלית
מלי
שרון