ניהול זמן בנטוורקינג

מאמר מאת: כנרת בלי יוד אייזנברג – יועצת עסקית, מרצה וסופרת

בניית רשת עסקית ואישית חזקה דורשת זמן ומאמץ, אך שליטה בניהול זמן אפקטיבי יכולה להפוך את המאמצים לתוצאות משביעות רצון.

מה מומלץ כדי למקסם את תפוקת הרשת שלך, מוזמנים לקרוא וליישם:

  1. הגדירו מטרות: לפני שצוללים פנימה, כתבו 5 מטרות שמתארות מה תרצו להשיג לטווח של עד שנה. לדוגמא: למצוא לקוחות חדשים לפתוח דלת לאדם מסוים לקדם מיזם חדש יעדים מוגדרים מראש עוזרים לתעדף אירועים, שיחות וקשרים.
  2. תכננו קדימה בצורה אסטרטגית: הכניסו אירועים שאתם מעוניינים להגיע אליהם ליומן, ושימו תזכורת מתי צריך להירשם כדי לא לפספס.
  3. נצלו את הפלטפורמות הדיגיטליות: לשמור על קשר, לחדש קשרים ולהיות מעודכנים במה שקורה בחיים של אנשי הקשר שלכם, זה גם יעזור ביצירת שיחה כשתיפגשו.
  4. לדעת להגיד "לא": מה שלא מתאים ברמה העסקית, האישית או ללוח הזמנים, עדיף לדחות או לסרב. אי אפשר להיות בכל מקום, כל הזמן ולכן צריך לסנן את מה שמרגיש שלא יהיה אפקטיבי עבורכם.
  5. היעזרו בחיבורים קיימים: אם לקבל ידע מסוים או לקדם היכרות עם אנשים רלוונטיים. הפניות מאנשי קשר שלכם, יכולות לחסוך הרבה זמן ומאמץ תוך הגדלת הסבירות לחיבור מוצלח.
  6. איכות דורשת זמן: אל תמהרו בתהליך או בציפייה שמשהו יקרה מתוך פגישה אחת או מפגש אחד. בניית מערכות יחסים אמיתיות דורשות סבלנות והבנה שלכל אחת ואחד יש קצב שונה וצריך להתרגל לכך.
  7. אל תתישו את עצמכם גם בשיא ההתלהבות: יש מקרים בהם יש רצון לקדם ולראות תוצאות על ידי ריבוי מפגשים ופגישות 1X1, זה בדרך כלל מייצר את ההפך , גם אם אתם נהנים לפגוש אנשים, זה מעייף ועלול להפוך להיות מייגע.

על ידי שילוב כל אלו בניהול הזמן שלכם, תוכלו לבנות רשת איכותית ואפקטיבית במיוחד.

קשרים משמעותיים נותנים מגוון רחב של יתרונות שקשה למנות את כולם: הרחבת אופקים מקצועיים ואישיים, השגת מטרות, יצירת חברויות והנאה מאירועים ומפגשים.

תכננו את החודש מראש כך שיהיה שילוב של אירועים ופגישות 1X1, הקפידו על המשכיות הקשר ונוכחות בדיגיטל.

בהצלחה,

כנרת בלי יוד אייזנברג – יועצת עסקית, מרצה וסופרת
לאתר:  https://www.kineretbdc.com/

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז