בלוג: ניהול זמן והתייעלות עסקית
העצות שלנו לעסק שלך – ייעול, ניהול זמן, תפעול ועוד…
ברוכים הבאים לבלוג שלנו המוקדש לאמנות ניהול זמן ויעילות עסקית!
כבעלי עסקים קטנים ובינוניים, אנו מבינים את האתגרים של להטוט בין משימות מרובות, עמידה בזמנים ומקסום הפרודוקטיביות.
בעולם המהיר של היום, הזמן הפך למשאב שלא יסולא בפז, ומידת האפקטיביות שאנו מנהלים אותו יכולה לעשות
את כל ההבדל בהשגת היעדים שלנו והנעת הצלחת העסקים שלנו.
ניהול זמן הוא לא רק לסחוט משימות נוספות לתוך לוחות הזמנים העמוסים שלנו.
מדובר בקבלת בחירות מודעות, תעדוף מה שחשוב באמת, ואופטימיזציה של זרימת העבודה שלנו לעבודה חכמה יותר, לא קשה יותר.
על ידי חידוד כישורי ניהול הזמן שלנו, נוכל לנצל את הפוטנציאל להשיג יותר בפחות זמן, להפחית מתח ולשפר את היעילות העסקית.
1. איך להפוך את העסק יעיל יותר
אחרי שנים של ניסיון וידע ביעילות עסקית וניהולית, והחלטנו לשתף אתכם. כל אחד מהצוות שלנו תרם את העצות וההכוונות, להנאתכם:
האם כדאי לפרסם ספר בעברית באמזון?
שרותי מזכירות מרחוק: כל מה שרצית לדעת
ניהול גבייה יעילה – SHOW ME THE MONEY!
לנווט ב 7 שלבי הפיתוח העסקי: הצלחה עם אסטרטגיות התייעלות במכירות ותפעול
מה עושים כשמתחרה משתמש בשם העסק\מותג שלך?
טעויות שמכשילות בעלי עסקים בתאום פגישות עסקיות
אף אחד לא עובד 12 שעות ביממה
איך להתמודד עם חוסר יצירתיות?
2. איך לנהל את הזמן נכון
אנחנו יודעים שאתם יודעים שזמן שווה כסף אבל לא תמיד מבינים מה הפעולות שצריך לעשות כדי שהזמן ישרת אותנו ולא להפך, מוזמנים לקרוא:
כלי לניהול משימות – טופס להורדה
5 טיפים מצוינים לניהול זמן בעסק
ניהול נכון של זמן – 5 הטעויות הנפוצות
3. איך לבנות הצעת מחיר אטרקטיבית
הנראות והתוכן של הצעת המחיר יקבעו מה הרושם שיתקבל. חשוב להקפיד על החוקים והכללים הלא כתובים כדי לוודא שהצעת המחיר תהיה גם אטרקטיבית וגם אפקטיבית, להנאתכם:
העצות של ADMINZ לעסק שלך
ייעול, ניהול זמן, תפעול ועוד…
כיצד להפוך כל רגע לרווחי
מדריך לניהול זמן עבור בעלי עסקים מתחום הבניה והנדל"ן בעלי עסקים מתחום הבנייה והנדל"ן כגון: מפקח בניה, אדריכל, קבלן שיפוצים, יזמי התחדשות עירונית, שמאים, ועוד… נמצאים תחת לחץ מתמיד. בין
אתם הסופרים, אתם המנהלים
איך להבטיח את השליטה בחשבון Amazon Kindle Direct Publishing (KDP) החלטתם להוציא את הספר שלכם לעולם? מעולה! אמזון הוא פלטפורמה מצוינת להתחיל את המסע הזה. אבל לפני שאתם מתחילים, חשוב
ניהול זמן בנטוורקינג
מאמר מאת: כנרת בלי יוד אייזנברג – יועצת עסקית, מרצה וסופרת בניית רשת עסקית ואישית חזקה דורשת זמן ומאמץ, אך שליטה בניהול זמן אפקטיבי יכולה להפוך את המאמצים לתוצאות משביעות
האם כדאי לפרסם ספר באמזון בעברית?
בקצרה – כן ובאריכות: אומנם שוק דוברי העברית הוא שוק קטן יחסית ביחס לשווקים דוברי האנגלית, אך הוא עדיין שוק משמעותי עם פוטנציאל צמיחה גדול. זהו שוק שפונה לקהל ישראלי
שירותי מזכירות מרחוק: כל מה שרצית לדעת
בעולם העסקים המודרני, עסקים רבים מחפשים דרכים לחסוך זמן וכסף. אחת הדרכים הפופולריות לעשות זאת היא באמצעות שירותי מזכירות מרחוק. שירותי מזכירות מרחוק הם שירותים הניתנים על ידי מזכירות מקצועיות
חוק "שתי הפיצות"
בעולמינו, זמן הוא משאב יקר ומתכלה בעלי עסקים ומנהלים, מבינים את החשיבות של ייעול. אחד "האשמים" הנפוץ בבזבוז זמן הוא פגישות, ישיבות גדולות, מרובות משתתפים. מאמר זה בוחן קונספט מרתק
לנווט ב 7 שלבי הפיתוח העסקי: הצלחה עם אסטרטגיות התייעלות במכירות ותפעול
מאמר מאת: רון נזר, יועץ עסקי – "להפוך את העסק לנכס" התנהלות נכונה בשלבי הפיתוח העסקי השונים חיונית לצמיחה ושרידות. מכירות ותפעול יעילים הם קריטיים בכל שלב. נעשה סקירה של
לפתור דחיינות במהירות?
מאמר זה בוחן את נושא הדחיינות ומציע פתרונות מעשיים להתגבר עליהם במהירות. הוא מתעמק בסיבות העומדות מאחורי הדחיינות, טכניקות שונות להילחם בה, ומדגיש את החשיבות של נקיטת מעשה. עלות הדחיינות
כלי לניהול משימות
פרוק משימה גדולה למשימות קטנות – הצלחות קטנות המניעות אותנו קדימה בעידן שבו אנחנו חיים, יכולות ניהול יעילות מהווה את מפת הדרך להצלחה ולהשגת תוצאות מרשימות בכל תחום של עיסוק.
כיצד לזהות את שעת הכוח?
האם אי פעם הרגשתם לא פרודוקטיביים או חסרי מוטיבציה בעבודה?על ידי קביעת שעת הכוח שלכם אפשר להשיג יותר בפחות מאמץ ולהגדיל את הפרודוקטיביות. מהי שעת כוח? "שעת כוח" זהו פרק
התמודדות עם הסחות דעת
כלים אופרטיבים למזעור הסחות דעת ובזבוז זמן ישנם לא מעט דברים ומצבים בחיים שיכולים, בפוטנציה, לבזבז הרבה זמן. על ידי מזעור הסחות הדעת והסרת בזבזני זמן מהיום יום שלנו נוכל
תבנית טופס להצעות מחיר
נתחיל בשורה התחתונה תבניות (טמפלטים) להצעות מחיר הן דרך מצוינת לחסוך זמןאין ספק שזה מאיץ את תהליך יצירת טופס הצעת המחיר וזה גם עוזר לנו להיות עקבים. כתיבת הצעות מחיר
5 דרכים לשמר מוטיבציה
על מנת להשיג מטרות אישיות, כלכליות ומקצועיות, יש לשמור על התמדה ומחויבות. אך רבים מתקשים למצוא בעצמם את המוטיבציה הדרושה על מנת להתמיד בעשייה לאורך זמן ולהתמודד עם אתגרים ומכשולים
ריבוי משימות – Multitasking
האם זה באמת אפשרי? אחד המושגים הרווחים בעולם העסקי ובעולם העבודה הוא המושג ריבוי המשימות הידוע יותר כ Multitasking. למעשה, המושג הזה זלג אף לחיי היום יום של רבים מאיתנו.
יומן דיגיטלי או יומן שולחני?
יש המתלבטים האם להעדיף את היומן השולחני הוותיק, או לעבור אל יומן דיגיטלי מתקדם. יש לנו כמה המלצות וטיפים בנושא הזה, אך תחילה בואו נבין מדוע בעצם היומנים בכלל הם
10 הדיברות לבחירת ספקי שיווק דיגיטל
מאת נעמי כרמי, מנכ"לית מוח כוורת – שירות התאמת ספקי דיגיטל מעולים לחברות ועסקים אנחנו מוצפים הצעות לכלי שיווק דיגיטל, אנשי שיווק וסדנאות. אבל איך בוחרים? איך יודעים איזה איש
איך להתמודד עם חוסר יצירתיות?
יצירתיות היא לא בהכרח רק כישרון, זו מיומנות, ואם זו מיומנות, אז זה משהו שכל אחד יכול ללמוד ואם זה כך יצירתיות ניתן לטפח ולחדד עם הזמן. תהליך היצירתיות מתחיל בהשראה,
ניהול נכון של המייל
לעיתים קרובות אני נשאלת, למה עד 15 מיילים בתיבת הדואר הנכנס? הגישה מבוססת על הגישה של Inbox Zero (אינבוקס זירו), שיטה שפותחה וגובשה על ידי מרלין מאן (Merlin Mann) סופר,
הסכם עבודה פרילנסר – מה חשוב לבדוק?
פעמים רבות יעיל, זול ונוח לנו להוציא עבודה מסוימת החוצה מהארגון לגורם חיצוני שיבצע אותה עבורנו, בין אם זה פרילנסר, קבלן עצמאי או חברה למתן שירותי מיקור החוץ (אאוטסורסינג) יכול
אגרנות דיגיטלית
אנחנו רגילים לשמוע על אגרנות במובן של אנשים הנוטים לאגור ניירת או חפצים שלעיתים אין בהם כבר צורך או תועלת. אבל, העידן החדש, העידן הדיגיטלי, שם את כולנו, בסיכון לאגרנות
אף אחד לא באמת עובד 12 שעות ביממה!
ברוח הפרסומת של אלפא רומאו זה שאת.ה בעבודה לא באמת אומר שאת.ה עובד.ת נכון או לא? בעולמנו המתקדם נדמה כי כמה שנעבוד יותר ככה בעצם נצליח יותר, ככה נוכל להספיק
מהי רוטינת בוקר מושלמת?
אין כמו להתחיל את הבוקר באופן מושלם, אנחנו מלאי אנרגיה ושמחה, יודעים בדיוק מה עלינו לעשות, הכל מאורגן ומתקתק בדיוק לפי הזמנים, האומנם? הדבר הראשון בכל מה שנוגע לביצוע רוטינת
רשימות "להפסיק לעשות"
אנחנו עושים לעצמינו רשימות To do list כל הזמן בין אם באופן דיגיטלי או ידני לעיתים הרשימות הללו הולכות ומתארכות ונראה על פניו שאף פעם לא נצליח לעמוד בקצב הגדילה
תעדוף משימות
אנחנו מוצפים כל הזמן במשימות בעסק שלנו ובחיים הפרטיים שלנו. רשימות ה – To do list רק הולכות ומתארכות, ונראה שאנחנו לא באמת יכולים לעמוד בכולן. חלק מהמשימות הללו חשובות
ניהול משימות אפקטיבי
לכל אחת ואחד יש משימות בחיי היומיום, אם בחיים האישיים או בעסקיים, את הדרך שנציג כאן, אפשר ליישם בשני המקרים ולזכור – יש רק 24 שעות ביממה, גם אם קמים
הטעויות שמכשילות בעלי עסקים בתיאום פגישות עסקיות ואיך להימנע מהן
מאמר מאת: יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעלים של: "מחוץ לקופסה טלמיטינג" תיאום פגישות עם לקוחות עסקיים פוטנציאליים ("טלמיטינג") ע"י פנייה טלפונית "קרה"הנו אחד מערוצי השיווק והמכירות החשובים לעסקים ולחברות
שירותי משרד במיקור חוץ
10 הדברים שצריך לדעת על שירותי משרד במיקור חוץ במהלך השנים נתקלנו בהמון שאלות של מה זה בעצם – שירותי משרד במיקור חוץ \ שירותי מזכירות חיצוניים. שירותי משרד במיקור
ניהול זמן יעיל – מצא את המטמון!
אם פעם הגיבור היה אינדיאנה ג'ונס שמטרתו היא למצוא את האוצר הגדולהיום החיפוש העיקרי הוא אחרי – איך לנהל את הזמן שלנו באופן היעיל ביותרמזדהים עם זה? מוזמנים לקרוא את
אסטרטגיה בתקופת אי וודאות
מאמר מאת: רו"ח אהוד הלזינגר – מנכ"ל ובעלים של חברת CFO Plus העידן העכשוי משפיע על קבלת ההחלטות בעולם העסקי. בעלי עסקים ניצבים בפני דילמות ניהוליות משמעותיות ונדרשים לקבל החלטות
אם נעשה שימוש בשם העסק או המותג שלך?
מה עושים? הכותב, עו"ד זיו אנג'ל, הוא עורך דין המתמחה בתחום סימני מסחר וקניין רוחני המוניטין שצברנו והשם הטוב של העסק או המותג שלכם מזמין את המתחרים שלכם לנסות ולנצל
ניהול נכון של זמן – 5 הטעויות הנפוצות
הגישה שלנו אומרת כי לא קיים ניהול זמן אלא ניהול עצמי, אמנם ראינו בסופרמן שהוא עצר את הזמן, אבל את זה אפשר לעשות רק בסרטים… ישנן 5 טעויות נפוצות שדרכן
זמן לחופשה
אתם עושים את זה ויוצאים לחופשה במטרה להתנתק מחיי היומיום וליהנותכדי לחזור עם כוחות מחודשים ואנרגיות להתקדם ולקדם את העסק.בכל יציאה לחופש קיים החשש לא להספיק את כל המטלות ושהלקוחות
ניהול זמן נכון במדיה החברתית
רשת האינטרנט הפכה כבר מזמן למרחב מקביל בו אנשים מכירים, עובדים ומתווכחים, כך שלפעמים לא ברור, מה מתרחש בעולם הוירטואלי ומה בעולם הממשי זרימת המידע באינטרנט, ובמדיה החברתית בפרט, היא עצומה
מה עסקים בצמיחה צריכים?
אם אתם מנהלים עסק בצמיחה והגיע הזמן לעזרה תפעולית, עזרה של עוזרת אישית או מזכירה מקצועית ההתלבטות וודאי מוכרת לכם : "איפה מתחילים ומה עושים?" "אני בכלל כל הזמן בפגישות ובשטח,
איך לסדר את המייל
ארגון וסידור המייליםיצירת תיקיות במייל (Gmail) המיילים מהווים מוקד "רעש" שצריך וחובה לסדר ולנקות כשיש לנו אי סדר ועומס אנחנו עלולים לפספס מיילים חשובים, תשלום חשבונות, פניות של לקוחות חשבוניות
היכולת להגיד לא
להחליט מה לא לעשות! חשוב באותה מידה כמו להחליט מה כן לעשות!- סטיב ג'ובס לכולנו יש 24 שעות ביממה, 1440 דקות, 86,400 שניות כבעלי עסקים אנחנו רוצים להיות יעילים ואפקטיבים,
ניהול זמן נכון בפגישות
פגישות נקבעות למטרות שונות כגון: הכרות, שיתופי פעולה עסקיים, שירות לקוחות, שימור, שיווק ועוד.. חשוב להקפיד לנהל זמן נכון גם בכדי לכבד את האדם איתו נפגשים וליצור את הרושם המתאים וגם
ניהול גביה יעילה
SHOW ME THE MONEY למרבית בעלי העסקים, לא נעים לגבות כסף!אך בלי כסף אין אויר ואחת מהמטרות שלשמה אנחנו עובדים היא כסף.מנסיוננו – כאשר תהליך הפקת דרישות תשלום נעשה בצורה
5 טיפים מצוינים לניהול זמן בעסק
כל בעל עסק מזדהה היטב עם האמרה – "הלוואי והיו לי עוד שעות ביום להשלמת כל המשימות" כבעלי עסקים אנו מנהלים אורח חיים עם שלל משימות ומעוניינים לטרוף את העולם ולגרום