בלוג: ניהול זמן והתייעלות עסקית

העצות שלנו לעסק שלך – ייעול, ניהול זמן, תפעול ועוד…

ברוכים הבאים לבלוג שלנו המוקדש לאמנות ניהול זמן ויעילות עסקית!

כבעלי עסקים קטנים ובינוניים, אנו מבינים את האתגרים של להטוט בין משימות מרובות, עמידה בזמנים ומקסום הפרודוקטיביות.

בעולם המהיר של היום, הזמן הפך למשאב שלא יסולא בפז, ומידת האפקטיביות שאנו מנהלים אותו יכולה לעשות

את כל ההבדל בהשגת היעדים שלנו והנעת הצלחת העסקים שלנו.

ניהול זמן הוא לא רק לסחוט משימות נוספות לתוך לוחות הזמנים העמוסים שלנו.

מדובר בקבלת בחירות מודעות, תעדוף מה שחשוב באמת, ואופטימיזציה של זרימת העבודה שלנו לעבודה חכמה יותר, לא קשה יותר.

על ידי חידוד כישורי ניהול הזמן שלנו, נוכל לנצל את הפוטנציאל להשיג יותר בפחות זמן, להפחית מתח ולשפר את היעילות העסקית. 

 
 

 

3. איך לבנות הצעת מחיר אטרקטיבית 

הנראות והתוכן של הצעת המחיר יקבעו מה הרושם שיתקבל. חשוב להקפיד על החוקים והכללים הלא כתובים כדי לוודא שהצעת המחיר תהיה גם אטרקטיבית וגם אפקטיבית, להנאתכם:

מדריך קצר לכתיבת הצעת מחיר

תבנית טופס הצעת מחיר

העצות של ADMINZ לעסק שלך

ייעול, ניהול זמן, תפעול ועוד…

כיצד להפוך כל רגע לרווחי

מדריך לניהול זמן עבור בעלי עסקים מתחום הבניה והנדל"ן בעלי עסקים מתחום הבנייה והנדל"ן כגון: מפקח בניה, אדריכל, קבלן שיפוצים, יזמי התחדשות עירונית, שמאים, ועוד… נמצאים תחת לחץ מתמיד. בין

לקריאה »

אתם הסופרים, אתם המנהלים

איך להבטיח את השליטה בחשבון Amazon Kindle Direct Publishing (KDP) החלטתם להוציא את הספר שלכם לעולם? מעולה! אמזון הוא פלטפורמה מצוינת להתחיל את המסע הזה. אבל לפני שאתם מתחילים, חשוב

לקריאה »

ניהול זמן בנטוורקינג

מאמר מאת: כנרת בלי יוד אייזנברג – יועצת עסקית, מרצה וסופרת בניית רשת עסקית ואישית חזקה דורשת זמן ומאמץ, אך שליטה בניהול זמן אפקטיבי יכולה להפוך את המאמצים לתוצאות משביעות

לקריאה »

חוק "שתי הפיצות"

בעולמינו, זמן הוא משאב יקר ומתכלה בעלי עסקים ומנהלים, מבינים את החשיבות של ייעול. אחד "האשמים" הנפוץ בבזבוז זמן הוא פגישות, ישיבות גדולות, מרובות משתתפים. מאמר זה בוחן קונספט מרתק

לקריאה »
איך אפשר לפתור דחיינות במהירות

לפתור דחיינות במהירות?

מאמר זה בוחן את נושא הדחיינות ומציע פתרונות מעשיים להתגבר עליהם במהירות. הוא מתעמק בסיבות העומדות מאחורי הדחיינות, טכניקות שונות להילחם בה, ומדגיש את החשיבות של נקיטת מעשה. עלות הדחיינות

לקריאה »

כלי לניהול משימות

פרוק משימה גדולה למשימות קטנות – הצלחות קטנות המניעות אותנו קדימה בעידן שבו אנחנו חיים, יכולות ניהול יעילות מהווה את מפת הדרך להצלחה ולהשגת תוצאות מרשימות בכל תחום של עיסוק.

לקריאה »

כיצד לזהות את שעת הכוח?

האם אי פעם הרגשתם לא פרודוקטיביים או חסרי מוטיבציה בעבודה?על ידי קביעת שעת הכוח שלכם אפשר להשיג יותר בפחות מאמץ ולהגדיל את הפרודוקטיביות. מהי שעת כוח? "שעת כוח" זהו פרק

לקריאה »

התמודדות עם הסחות דעת

כלים אופרטיבים למזעור הסחות דעת ובזבוז זמן ישנם לא מעט דברים ומצבים בחיים שיכולים, בפוטנציה, לבזבז הרבה זמן. על ידי מזעור הסחות הדעת והסרת בזבזני זמן מהיום יום שלנו נוכל

לקריאה »
תבנית להצעת מחיר

תבנית טופס להצעות מחיר

נתחיל בשורה התחתונה תבניות (טמפלטים) להצעות מחיר הן דרך מצוינת לחסוך זמןאין ספק שזה מאיץ את תהליך יצירת טופס הצעת המחיר וזה גם עוזר לנו להיות עקבים. כתיבת הצעות מחיר

לקריאה »

5 דרכים לשמר מוטיבציה

על מנת להשיג מטרות אישיות, כלכליות ומקצועיות, יש לשמור על התמדה ומחויבות. אך רבים מתקשים למצוא בעצמם את המוטיבציה הדרושה על מנת להתמיד בעשייה לאורך זמן ולהתמודד עם אתגרים ומכשולים

לקריאה »

ריבוי משימות – Multitasking

האם זה באמת אפשרי? אחד המושגים הרווחים בעולם העסקי ובעולם העבודה הוא המושג ריבוי המשימות הידוע יותר כ  Multitasking. למעשה, המושג הזה זלג אף לחיי היום יום של רבים מאיתנו.

לקריאה »

יומן דיגיטלי או יומן שולחני?

יש המתלבטים האם להעדיף את היומן השולחני הוותיק, או לעבור אל יומן דיגיטלי מתקדם. יש לנו כמה המלצות וטיפים בנושא הזה, אך תחילה בואו נבין מדוע בעצם היומנים בכלל הם

לקריאה »

איך להתמודד עם חוסר יצירתיות?

יצירתיות היא לא בהכרח רק כישרון, זו מיומנות, ואם זו מיומנות, אז זה משהו שכל אחד יכול ללמוד ואם זה כך יצירתיות ניתן לטפח ולחדד עם הזמן. תהליך היצירתיות מתחיל בהשראה,

לקריאה »

ניהול נכון של המייל

לעיתים קרובות אני נשאלת, למה עד 15 מיילים בתיבת הדואר הנכנס?  הגישה מבוססת על הגישה של Inbox Zero (אינבוקס זירו), שיטה שפותחה וגובשה על ידי מרלין מאן (Merlin Mann) סופר,

לקריאה »

אגרנות דיגיטלית

אנחנו רגילים לשמוע על אגרנות במובן של אנשים הנוטים לאגור ניירת או חפצים שלעיתים אין בהם כבר צורך או תועלת. אבל, העידן החדש, העידן הדיגיטלי, שם את כולנו, בסיכון לאגרנות

לקריאה »
רוטינת בוקר מושלמת

מהי רוטינת בוקר מושלמת?

אין כמו להתחיל את הבוקר באופן מושלם, אנחנו מלאי אנרגיה ושמחה, יודעים בדיוק מה עלינו לעשות, הכל מאורגן ומתקתק בדיוק לפי הזמנים, האומנם? הדבר הראשון בכל מה שנוגע לביצוע רוטינת

לקריאה »
רשימות "להפסיק לעשות"

רשימות "להפסיק לעשות"

אנחנו עושים לעצמינו רשימות To do list כל הזמן בין אם באופן דיגיטלי או ידני  לעיתים הרשימות הללו הולכות ומתארכות ונראה על פניו שאף פעם לא נצליח לעמוד בקצב הגדילה

לקריאה »
תעדוף משימות

תעדוף משימות

אנחנו מוצפים כל הזמן במשימות בעסק שלנו ובחיים הפרטיים שלנו. רשימות ה – To do list רק הולכות ומתארכות, ונראה שאנחנו לא באמת יכולים לעמוד בכולן. חלק מהמשימות הללו חשובות

לקריאה »
ניהול משימות אפקטיבי

ניהול משימות אפקטיבי

לכל אחת ואחד יש משימות בחיי היומיום, אם בחיים האישיים או בעסקיים, את הדרך שנציג כאן, אפשר ליישם בשני המקרים ולזכור – יש רק 24 שעות ביממה, גם אם קמים

לקריאה »
10 הדברים שצריך לדעת על שירותי מזכירות במיקור חוץ

שירותי משרד במיקור חוץ

10 הדברים שצריך לדעת על שירותי משרד במיקור חוץ במהלך השנים נתקלנו בהמון שאלות של מה זה בעצם – שירותי משרד במיקור חוץ \ שירותי מזכירות חיצוניים. שירותי משרד במיקור

לקריאה »
אסטרטגיה בתקופת אי וודאות

אסטרטגיה בתקופת אי וודאות

 מאמר מאת: רו"ח אהוד הלזינגר – מנכ"ל ובעלים של חברת CFO Plus העידן העכשוי משפיע על קבלת ההחלטות בעולם העסקי. בעלי עסקים ניצבים בפני דילמות ניהוליות משמעותיות ונדרשים לקבל החלטות

לקריאה »
זמן לחופשה

זמן לחופשה

אתם עושים את זה ויוצאים לחופשה במטרה להתנתק מחיי היומיום וליהנותכדי לחזור עם כוחות מחודשים ואנרגיות להתקדם ולקדם את העסק.בכל יציאה לחופש קיים החשש לא להספיק את כל המטלות ושהלקוחות

לקריאה »
ניהול זמן במדיה החברתית

ניהול זמן נכון במדיה החברתית

רשת האינטרנט הפכה כבר מזמן למרחב מקביל בו אנשים מכירים, עובדים ומתווכחים, כך שלפעמים לא ברור, מה מתרחש בעולם הוירטואלי ומה בעולם הממשי זרימת המידע באינטרנט, ובמדיה החברתית בפרט, היא עצומה

לקריאה »
מה עסקים בצמיחה צריכים

מה עסקים בצמיחה צריכים?

אם אתם מנהלים עסק בצמיחה והגיע הזמן לעזרה תפעולית, עזרה של עוזרת אישית או מזכירה מקצועית ההתלבטות וודאי מוכרת לכם :  "איפה מתחילים ומה עושים?" "אני בכלל כל הזמן בפגישות ובשטח,

לקריאה »
איך לסדר ולארגן את תיבת המייל

איך לסדר את המייל

 ארגון וסידור המייליםיצירת תיקיות במייל (Gmail)  המיילים מהווים מוקד "רעש" שצריך וחובה לסדר ולנקות כשיש לנו אי סדר ועומס אנחנו עלולים לפספס מיילים חשובים, תשלום חשבונות, פניות של לקוחות חשבוניות

לקריאה »
היכולת להגיד לא

היכולת להגיד לא

להחליט מה לא לעשות! חשוב באותה מידה כמו להחליט מה כן לעשות!- סטיב ג'ובס לכולנו יש 24 שעות ביממה, 1440 דקות, 86,400 שניות כבעלי עסקים אנחנו רוצים להיות יעילים ואפקטיבים,

לקריאה »

הצעת מחיר

הצעת מחיר מהווה נדבך חשוב בסגירת תהליך השיווק והמכירה של כל עסקה . ב- ADMINZ אנחנו נותנים דגש לעניין ומבינים את הצורך בשליחה של הצעות מחיר בזמינות הרצויה, בשפת העיצוב

לקריאה »

ניהול זמן נכון בפגישות

פגישות נקבעות למטרות שונות כגון: הכרות, שיתופי פעולה עסקיים, שירות לקוחות, שימור, שיווק ועוד.. חשוב להקפיד לנהל זמן נכון גם בכדי לכבד את האדם איתו נפגשים וליצור את הרושם המתאים וגם

לקריאה »
אדמינז שירותי משרד לעסקים

ניהול גביה יעילה

SHOW ME THE MONEY למרבית בעלי העסקים, לא נעים לגבות כסף!אך בלי כסף אין אויר ואחת מהמטרות שלשמה אנחנו עובדים היא כסף.מנסיוננו – כאשר תהליך הפקת דרישות תשלום נעשה בצורה

לקריאה »