שירות לקוחות לחנויות אונליין

שירות לקוחות לעסקים קטנים

קניות באינטרנט הם ההווה והעתיד כל בעל חנות וירטואליות מעוניין להיות בין
אתרי קניות מומלצים וכדי להיות כאלו, אתרי קניות מצליחים יודעים כי עליהם לספק לצרכן חווית לקוח.
מעבר לנראות האתר, מוצרים, מחירים ופשטות תפעול החנות,
יש נושא קריטי עליו הם שמים דגש והוא שירות הלקוחות
אתרי קניות הדואגים כי חווית הלקוח בקניות באינטרנט תהיה מיטבית
יש מענה טלפוני ואישי ללקוחות מתעניינים, יש טיפול  מיידי בבעיות
ובכלל יש עם למי לדבר, הם אלו שמוכרים יותר, הלקוחות מרוצים יותר ויש להן יותר לקוחות ממליצים.

היום, יותר מתמיד שירות לקוחות לעסקים קטנים הוא נושא מאוד קריטי, לקוחות לא מעוניינים לשוחח עם בוטים שעונים להם תשובות גנריות, לקוחות רוצים לשוחח עם אנשים שיענו להם ויפתרו להם בעיות במיידי: "מתי יגיע המשלוח?", "איך משתמשים במוצר?", "יש חנות פיזית?"  " לא מצליחה לשלם אפשר לתת לך את פרטי כ.א?" "הגיע מוצר שלא הזמנתי, מה קורה עם ההזמנה שלי?"

 

לפני ואחרי אדמינז

איך מתנהל יום עבודה טיפוסי?

יש המון משימות על סדר היום
לעדכן משלוחים חדשים, לעדכן מבצעים
להעלות מוצרים חדשים, להזמין מלאי, להכין מלאי
לענות ללקוחות מתעניינים, לבדוק נטישות
לענות ללקוחות מתלוננים
לשווק, למכור, לתפעל

איך מתנהל שירות הלקוחות לעסקים קטנים?

עובדת שירות לקוחות שעונה בשם החנות שלך במענה אישי, מקצועי ולבבי
מענה בזמן אמת להזמנות וברורים במגוון הערוצים
קשר יומיומי לעדכון במבצעים או חוסרים
מענה ללקוחות מאותגרי טכנולוגית
ביצוע סליקה
תפעול  וברורים מול חברת המשלוחים

 

איך זה מתבצע?

יש מספר פעולות קצרות שנעשות בשיתוף פעולה לתחילת העבודה:
קובעים נהלי עבודה מותאמים
הכרת מוצרי חנות ה online שלך
הקצאת עובדת שירות לקוחות אישית ומקצועית
הדרכה והטמעה
חיבור תשתיות – הקצאת קו טלפון, התחברות למייל לאתר ולרשות החברתיות

נשמח לעמוד לרשותכם לקידום וייעול חנות האונליין שלך,
צוות ADMINZ