כלי לניהול משימות

פרוק משימה גדולה
למשימות קטנות – הצלחות קטנות המניעות אותנו קדימה

בעידן שבו אנחנו חיים, יכולות ניהול יעילות מהווה את מפת הדרך להצלחה ולהשגת תוצאות
מרשימות בכל תחום של עיסוק.
היום יום העסקי, הניהולי והאישי מורכבים מאין סוף משימות, לעיתים יש משימות מורכבות וגדולות
שרק המחשבה עליהם גורמת לנו ללחץ ולפעמים גם לקיפאון.
אחת הדרכים היעילות היא פשוט לפרק את המשימה הגדולה למשימות קטנות "קלות לעיכול" ולחגוג ניצחונות קטנים – הבטיחו לעצמכם איזשהו פרס בכל פעם שתשלימו שלב/משימה זה מעניק לנו תחושה של אושר וגאווה וממריצה אותנו להמשיך הלאה עד להשגת המטרה הגדולה.

כדי לעזור לכם לנהל את המשימות הכנתי טופס PDF להורדה. לאחר ההורדה תוכלו למלא אותו ידנית, כמו פעם עם עט או עפרון , לעיתים דווקא לכתוב ולא להקליד עושה עבודה עמוקה יותר, אבל מי שקשה לו יכול להשתמש בתוכנה\ אפליקציה להמרת קובץ PDF לקובץ WORD או לקובץ EXCEL.

חשוב! לאחר שפרקתם כתבתם או הקלדתם, הזינו את המשימות ביומן (או בכל כלי לניהול משימות בו אתם משתמשים) עם זמנים לביצוע וזאת גם שתהיה לכם את התמונה הגדולה וכך שלא יתנגש עם משימות אחרות.

להזמנת הרצאה: ניהול זמן נכון – הגישות החדשות

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז