כיצד להפוך כל רגע לרווחי

מדריך לניהול זמן עבור בעלי עסקים מתחום הבניה והנדל"ן

בעלי עסקים מתחום הבנייה והנדל"ן כגון: מפקח בניה, אדריכל, קבלן שיפוצים, יזמי התחדשות עירונית, שמאים, ועוד… נמצאים תחת לחץ מתמיד. בין פגישות עם לקוחות, ביקורים באתרי בנייה וניהול צוותים, קל לאבד שליטה על לוח הזמנים.

עבודתם של בעלי עסקים מתחום הבנייה והנדל"ן כרוכה במידה רבה של אי-ודאות.
אירועים בלתי צפויים: תקלות בשטח, שינויים בתוכניות, דחיות מצד ספקים – כל אלו משבשים את הלוחות הזמנים המקוריים.
לחץ לקוחות: דרישות מיידיות מצד הלקוחות, שינויים בהעדפות שלהם, ופניות דחופות עלולות להוביל לשינויים תכופים בלוחות הזמנים.
קושי באומדן זמן: לעתים קרובות, קשה להעריך מראש כמה זמן תיקח משימה מסוימת.

5 טיפים לניהול זמן יעיל בשטח

תכנון מפורט: הקדישו זמן בתחילת כל יום ו\או שבוע לתכנון מפורט של המשימות שלכם. פירוט המשימות, קביעת לוחות זמנים והגדרת יעדים ברורים יעזרו לכם להתמקד ולהשיג יותר.

למדו לומר לא: לא תמיד אפשר להסכים לכל בקשה. למדו לזהות משימות שניתן להאציל.

נצלו את זמן הנסיעה: זמן הנסיעה יכול להיות זמן יקר אבוד, אך ניתן לנצל אותו בצורה חכמה. האזינו לפודקאסטים, וקורסים מקצועיים כדי להרחיב את הידע שלכם ולפתח את העסק.

סדרו את סביבת העבודה הניידת: הקפידו שיהיה לכם את כל הציוד הדרוש – מחשב נייד, טלפון, מטען, מסמכים חשובים – כדי שתוכלו לעבוד מכל מקום בצורה נוחה ויעילה. סביבת עבודה מסודרת תאפשר לכם להתרכז במשימות שלכם.

קבעו גבולות: חשוב להפריד בין זמן עבודה לזמן פנאי, גם כשאתם בשטח. קבעו שעות קבועות לעבודה ותנו לעצמכם זמן לנוח ולהטעין מצברים.

טיפים נוספים מניסיוננו

היו גמישים: אירועים בלתי צפויים הם חלק בלתי נפרד מהעבודה בשטח. היו מוכנים להתאים את התוכניות שלכם בהתאם.

טפלו בפניות דחופות במהירות: טיפול מהיר בפניות דחופות יכול למנוע עיכובים והגדלת הבעיה.

למדו לטפל במיילים באופן יעיל: הקצו זמן קבוע לבדיקת מיילים והתשובות עליהם. הימנעו מבדיקת מיילים כל כמה דקות, שכן זה עלול להפריע לריכוז.

גיוס עזרה: אל תנסו לעשות הכל לבד. שפרו את שיתוף הפעולה עם הצוות שלכם והשקיעו בעזרה אדמיניסטרטיבית.

תיאום ציפיות: הקדישו זמן להסביר ללקוחות את לוחות הזמנים הצפויים ואת התהליך. זה יעזור למנוע אי הבנות ולתקשר ציפיות מציאותיות

למדו להעריך את הזמן: כל דקה חשובה. אל תבזבזו זמן על משימות שלא מוסיפות ערך.

זכרו

ניהול זמן יעיל הוא המפתח להצלחה בעסקי הבנייה והנדל"ן.
על ידי יישום הטיפים הללו, תוכלו להגדיל את הפרודקטיביות שלכם, להפחית את הלחץ
ובסופו של יום גם לשפר את איכות החיים שלכם.

יכול לעניין אותך גם:

הוספת תגובה

אודות

 Adminz – שירותי משרד לעסקים בצמיחה הוקמה בשנת 2013.
צוות המקסימות של  Adminz – שירותי משרד ואנוכי, עובדות ומספקות שירותי מזכירות ומשרד לעסקים מתחום הבניה והנדל"ן, סטרטאפים, יועצים עסקיים, מרצים ומנחים ועוד…

שירות אישי ובוטיקי הכולל משימות פשוטות ועד משימות מורכבות בעברית ובאנגלית למשל: מענה למתעניינים, כתיבה, שליחה ופולואפ להצעות מחיר, הפקת חשבוניות קידום ומעקב גביה, ספקים, הכנה והפקת דוחות, משימות אדמיניסטרטיביות ועוד..

כל זה מייצר לעסקים שקט ניהולי, "חוסך זמן" ממקד אותם בעשיה ובשורה התחתונה מאפשר לצמוח ולעשות יותר.

בנוסף לפעילות העסקית, מהכרות עם אתגרי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט, למדתי וחקרתי את נושא ההתייעלות וכיום, מתמחה בניהול זמן ופרודוקטיביות (מרצה ומייעצת).

פתרונות עסקיים

מוצרי אדמינז